19 Kasım 2008 Çarşamba

Düğünler ve yaşamlar

Blog' umu özledim. Uzun süre sonra hayata dair biriktirdiğim engin bilgilerimi hala buraya uğrayan birileri varsa paylaşmak istiyorum.

1) Eski patronumla net üzerinden konuşmaya çalıştım ama cevap yazmıyor. Düğününe kazak ve kot kombinasyonuyla gitmemin etkisi olabilir diye düşünüyorum. (Bunu istifa ettikten sonra yapmış olmam bence o kadar da kaba değildi)
2) Bu olaydan çıkardığım ders sonucu, bir sonraki düğüne ceket ve gömlekle gittim. Ama bu sefer de gelinle damatın ailesinin, insanların elbise değiştirebilmesi için tuttuğu odada uyuyakaldım. Akşam kimse beni dansetmek veya birileriyle tanıştırmak için zorlamadığına göre bir şeyleri doğru yapmış olmam gerek diye düşünüyorum.
3) Gerçek aşkın, insanın kendi evladının düğününde eşiyle birlikte detone bir şekilde karaoke yapması olduğunu düşünüyorum. Ama bunu çılgınca alkışlayanların tam olarak ne için heyecanlandığını anlayamadım.
4) Üzülerek gördüm ki, ben yaşlanmışım. Beni sırf bekar olduğum için oturttukları gençler masasında sivilceli çocuklarla iletişim kurmaya çalıştım ama yeni neslin kızları fazla alık, erkekleri ise fazla yakışıklıydı. İkisine de uzun vadede katlanmam mümkün değil.
5) Eski nesile de çok katlanabildiğimi sanmıyorum. 86 yaşındaki teyzeyle 120 yaşındaki amcanın televizyon programında evlenmeye çalışmasını ilgi çekici bulan insanlarla anlaşabilmek gibi bir beklentim yok ama bunların bir kısmı yaşı ve konumu gereği müşteri kitleniz olmuşsa, bu sıkıcı bir hal alabiliyor.
6) Düğünlerde damatla geline halay çektirmenin, eski geleneklere göre erkeğin gücünü test eden son bir sınav olduğuna inanıyorum, çünkü bu aktivitenin başka hiç bir mantıklı açıklaması olamaz. Ayrıca bir insan halay çektikten sonra, ona jöle gibi sallanarak eşlik etmiş diğer grotesk et kütlesiyle üreme eylemine girişmeyi hala düşünebiliyorsa bile, bunun sonuçları düşünülerek engel olunmalı.
7) Düğünlerin neden otellerde yapıldığına dair hiç bir fikrim yok. Otel çalışanları da gün gelince otelde mi evleniyor acaba?

1 yorum:

Elif Derviş dedi ki...

hahaha :D nasıl uyuyakaldın orada yahu ?! Komik adamsın valla :)